Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
 

Відповідно до чинного закону України, у вас є можливість повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо дотримуються можливих умов:

  • З моменту придбання товару не минуло понад 14 днів.
  • Товар не було використано.
  • Збережено товарний вигляд та упаковка.
  • Присутні фабричні пломби та ярлики.
  • Є платіжні документи, видані разом із товаром.
     

Повернення товару можна здійснити за допомогою перевізника "Нова Пошта". При поверненні товару послуги його пересилання оплачує Покупець.

Після отримання послуги сервісного центру про стан товару, зовні його вигляд, наявність усіх деталей та справності механізмів ви отримаєте повну вартість товару у разі наявності аналогічного товару для плати.

Гроші, сплачені за товар, будуть повернуті вам протягом 30 днів після підтвердження сервісним центром доставки товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника:

 

Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за наступних умов:

  • Товар не використовувався. Збережено всі захисні плівки, документи, упаковка.
  • Ви звернулися до нас не пізніше ніж за 14 днів з моменту придбання.


Після перевірки наявності підтверджених відомостей про стан поверненого товару, його зовнішнього вигляду, наявності всіх деталей та несправностей (або несправностей) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ви отримуєте повну вартість товару у разі використання аналогічного товару для сплати. Максимальний термін перевірки становить 14 днів.

 

Інтернет-магазин може відмовити у заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • Пройшло більше 14 днів із моменту купівлі товару.
  • Відсутній документ, що підтверджує покупку товару у нашому магазині.
  • Товар використали.
  • Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка
  • При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розтину та інше) або порушено інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічну дію тощо).
     

Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення, ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такі збитки може відшкодувати лише компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин не несе відповідальності:

  • за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо із роботою перевізників;
  • автоматичне повернення вантажу через 7 днів, включаючи день прибуття, з моменту його надходження до відділення перевізника Нова Пошта

Товари, що не підлягають поверненню

Зверніть увагу!

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну:

  1. Предмети санітарної гігієни;
  2. Перо-пухові вироби;
  3. Парфумерно-косметичні вироби;
  4. Дитячі м'які іграшки;
  5. Дитячі іграшки гумові надувні;
  6. Білизна натільна;
  7. Білизна постільна;
  8. Товари в аерозольній упаковці;
  9. Друковані видання;
  10. Товари для немовлят (соски, пелюшки, пляшечки для годування тощо).